belif, The true cream - second generation

   Graphic identity   |    Key visual   |    Product image   |   Editorial   |    Package   |   2024

The representative best-selling products of the true herb cosmetic brand 'belif' have been renewed in a new and powerful way, giving birth to the second generation. We worked on the new graphic identity, key visual, product image, leaflets, and various packages. We expressed the hydrating and moisturizing feeling of the hydrating bomb cream 'Aqua Bomb', the moisturizing bomb cream 'Moisturizing Bomb', and the eye care cream 'Moisturizing Eye Bomb' in a dynamic and powerful way. We visualized the information about the new products with a changed layout and graphics, strengthening the identity of the various productions and promotional designs of the second generation campaign.


트루 허브 코스메틱 브랜드 '빌리프'의 대표 베스트셀러 제품들이 새롭고 강력하게 리뉴얼되어 2세대가 탄생하였습니다. 새로운 그래픽 아이덴티티, 키비주얼, 제품이미지, 리플렛, 각종 패키지 등을 작업하였습니다. 수분 폭탄 크림인 '아쿠아 밤', 보습 폭탄 크림인 '모이스춰라이징 밤', 그리고 아이케어의 '모이스춰라이징 아이 밤'의 수분, 보습감을 역동적이며 강력하게 표현하였습니다. 새로워진 제품의 정보전달을 위해 변화된 레이아웃과 그래픽으로 시각화하여 2세대 캠페인의 다양한 제작물 및 프로모션 디자인의 아이덴티티를 강화하였습니다. 


Coming soon!


CLIENT
LG H&H(belif)

YEAR
2024

PROJECT DIRECTION
Lee

CREATIVE DIRECTION
Emma, Moon

DESIGN
Daeun Kim