belif, Super knights pack cleanser
Graphic identity | Key visual | Product image | Editorial | Package
For belif, a true herb cosmetic brand, I directed the key visual, graphic identity, leaflet, and packaging design for the launch of its new Multi-Use Vegan Pack Cleanser line. Designed to serve as both a cleanser and a mask in one step, the product’s unique functionality was visually expressed through a clean and intuitive design approach that highlights both clarity and practicality. The project harmoniously blended belif’s natural and witty brand personality with the clean and smart image of the new line, creating a fresh and confident first impression.
트루 허브 코스메틱 브랜드 빌리프의 신규 제품 라인인 멀티 유즈 비건 팩 클렌저의 런칭을 위한 키 비주얼, 그래픽 아이덴티티, 리플렛 및 패키지 디자인을 기획 및 제작하였습니다. 세안과 팩을 한 번에 해결하는 원스텝 팩 클렌저의 제품 특성을 직관적으로 전달할 수 있도록, 기능성과 간결함을 동시에 담은 비주얼 전략을 구축하였습니다. 브랜드의 내추럴한 감성과 위트를, 신규 라인의 클린하고 스마트한 이미지와 조화롭게 결합하여 제품의 첫인상을 명확하고 세련되게 전달한 프로젝트입니다.
Coming soon!

CLIENT
LG H&H(belif)
YEAR
2024
PROJECT DIRECTION
Sujin Lee
CREATIVE DIRECTION
Hejin Yoon
DESIGN
Daeun Kim