belif, Super drops serum series

   Graphic identity   |    Key visual   |    Product image   |   Editorial   |   Package

The cosmetic brand 'belif' has introduced the 'Super Drops Series' of serums, offering solutions to skin concerns based on powerful active ingredients. We worked on the key visuals, graphic identity, leaflets, and packaging for this series. The identity emphasizes the efficacy of the products through visuals and graphics that depict the concept of "the powerful strength in a single drop."

트루 허브 코스메틱 브랜드 '빌리프'에서 강력한 효능 성분을 바탕으로 피부 고민에 대한 해결책을 제공하는 '슈퍼 드랍스 시리즈'의 세럼 라인이 탄생하였습니다. 그에 따른 키비주얼, 그래픽 아이덴티티, 리플렛, 패키지 등을 작업하였습니다. '한 방울의 강력한 힘'을 시각화한 이미지와 그래픽으로 효능을 강조하는 아이덴티티로 진행되었습니다.


Coming soon!


CLIENT
LG H&H(belif)

YEAR
2024

PROJECT DIRECTION
Sujin Lee

CREATIVE DIRECTION
Yejin, Yoon

DESIGN
Daeun Kim